3 Ocak 2016 Pazar

çocuğunuza masal anlatın

Zeynep gardolabımın içine girmiş içine girmeden öncede sığabilmek için bir güzel boşaltmış. Zeminicekmeye kadtajım yetmedi =) Bizde hemen budurumu bir masala cevirelim dedik. Bir varmış bir yokmuş. Evlerden birinde Zeynep adında bir dolap canavarı yaşıyormuş. Zeynep annesi Mutfaktayken fırsattan istifade edip dolabı bir güzel boşaltıp içine girmiş. Eşyalar yerlerinden ayrıldıkları için çok mutsuz olmuşlar düzenleri bozulmuş. Sonra Zeynep in annesi odaya gelmiş dolap canavarını görmüş. Eşyaların hallerini görünce biraz üzülmüş. Çünkü herşeyin bir yeri bir düzeni varmış, durumu dolap canavarına anlatırsam beni snlayabileceğini düşünüyorum demiş.
-dolap canavarı eşyalar yerlerinden oldular, cok mutsuzlar, yaptığın pek iyi bir davranış değildi sanırım demiş.
Dolap canavarıda cevap vermiş.
-ben saklambaç oynuyordum, eşyaları üzmek istememiştim demiş.
Zeynepin annesi yaptığımız iyi olmayan davranışların telefisi olabileceğini dolap canavarına anlatmış. Zeynep annesine dolabı düzeltirken yardım etmiş. Bir daha dolapları cekmeceleri boşaltıp eşyaları rahatsız etmeden oynayacağına söz vermiş =)))
ÇOÇUKLARINIZA KIZMAYIN!
Kızmakla problemi tamamen ortadan kaldırmış olmazsınız.Anne baba korkusu cocuğun iyi olmayan davranışlar sergilemesini engellemez. Cocuklara davranışlarının yalnış olduğunu anlatırsak tekrarlanmamasını sağlayabiliriz. Hem kızarsak oyun oynayacak vakitte bulamayabiliriz;) siz yeterki cocuklarınızla hoş vakit geçirmek isteyin o anki mesguliyetiniz ne olursa olsun araya bir oyun sığdırabilirsiniz.

https://www.instagram.com/p/_RXMJspadn/?taken-by=oynayarakogreniyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder