4 Ocak 2016 Pazartesi

Oyunparkları

Bir anne olarak en büyük kaygılarımdandır cocuklarıma cocukluğunu yaşatamamak. Benim cocukluğumdan sahip olduğum anılara sahip olamayacak cocuklarım. 
Ben cocukken bir kar yagardı büyük küçük demez hepimiz kayardık. Şimdi ne o kar var ne o kızaklar.
Annemin eski paspasları bizim evcilik oyumlarımıza ev sahipliği yapardı. Şimdi ne o sokaklar var ne de eski paspaslar
Kovalamaca yerden yüksek saklambaç kahkahalarımızın en güzel resmiydi. Biz paylasırdık, severdik, sevilirdik, gülerdik, ağlardık. Bizim arkadaşlarımız vardı anılarımızı paylastığımız. Şimdilerde oyun oynayacak sokak bulamıyoruz cocuklarımıza, doğru dürüst bir mahalle arkadaşları yok. Ben bile bilmiyorum karşı komsumun adını. Sabahları bir okul tufanı oluuor mahallemizde Allah zihin acıklığı versin diye seslenemiyorum cocuklara Zira anneler cıkışı veriyor hemen. Oysa ne güzeldi bizim cocukluğumuz. Şimdi Şişme oyun balonlarını oyun sanıyoruz... #anne#annekız #annecocuk #cocuk#oyunzamanı #oyun#oynayaraköğreniyoruz #bebegimhttps://www.instagram.com/p/_ZT1WUJaaI/?taken-by=oynayarakogreniyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder